logo
RAI verkozen tot overall winnaar MT500 Media
Award

RAI verkozen tot overall winnaar MT500 Media

RAI Amsterdam heeft dit jaar vier nummer 1 posities behaald in het MT500 onderzoek. In de categorie media voert de RAI de lijst aan, en eveneens in de subcategorieën klantgerichtheid, duurzaam ondernemen en goed werkgeverschap.
Naast de RAI vielen dit jaar ook de uitgeverij Sdu, en het Belgische DPG Media in de prijzen in dezelfde categorie.

Het onderzoek
De MT500 is het jaarlijkse verslag van een onderzoek naar het imago van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Dit onderzoek wordt in opdracht van MT/Sprout uitgevoerd door de Universiteit van Amsterdam. De UvA doet jaarlijks onderzoek naar de 500 bedrijven met de beste reputatie in Nederland. Professor Henk Volberta, die het onderzoek verrichte: “Ik denk dat purpose en maatschappelijke positionering steeds belangrijker worden voor de reputatie van organisaties.”

Reactie RAI
COO Maurits van der Sluis en manager HR Bianca van den Oever vertellen vol trots over nieuwe inzichten en kansen voor de RAI, na de stillegging door de coronacrisis. Bianca van den Oever: ““De RAI is een enorm dynamische werkplek. Dat betekent samen hard werken om resultaten te behalen, en samen successen vieren als we daarin slagen. Dat saamhorigheidsgevoel hebben we de afgelopen twee jaar gelukkig weten te behouden, onder meer door virtueel en fysiek (volgens covidregels) contact te houden en nauw samen te werken.”

Lees het volledige artikel op de site van MT500:

 

Ontvang onze nieuwsbrief - rechtstreeks in uw inbox!