De ROI van uw evenementsdeelname

 

Wat levert het me eigenlijk op?

Dit is een vraag die we onszelf vaak stellen als het gaat om een evenementsdeelname. Een terechte vraag en, met een beetje aandacht, prima te beantwoorden. Hoe laten we zien wat het evenement op kan leveren? En hoe kunnen we die opbrengst helpen verhogen?

Download »

Trendrapporten

Customer journey exposanten

Hoe vergroot u de impact van uw merk tijdens evenementen?
De ervaring en de beleving in de marketingmix, het is een noodzaak geworden. Als een bedrijf haar doelgroep écht wil bereiken, wordt het daadwerkelijk, één op één ontmoeten van potentiële klanten, steeds belangrijker.

The visitors journey

Hoe zorgt u er voor dat een zorgvuldig ingericht ook dat wat op de tekentafel is bedacht? Hoe optimaliseert u uw evenement voor bezoekers? Stap in de schoenen van uw bezoeker en loop met hem mee.

No shine without friction

Het zijn, op zijn zachtst gezegd, interessante tijden. Hoe beïnvloeden mondiale en lokale veranderingen de sector voor beurzen, congressen en eventmarketing? Waar zit de wrijving?
(Engelstalig)

Connected society

In deze tijd van smart phones en andere slimme mobiele apparaten is iedereen overal, snel en gemakkelijk in contact met elkaar. Technologie maakt het mogelijk alles en iedereen te verbinden - altijd.
(Engelstalig)

Future Proof

Evenementen zien er in 2017 anders uit, omdat de behoeft van mensen - en de manier waarop zij met elkaar in contact zijn - aan het veranderen is. Dankzij al onze (social) media staan we altijd met elkaar contact.
(Engelstalig)

Generation X and Y

Transparantie, eerlijke informatie en gevoel van exclusiviteit. Of toch liever co-creatie, en kennis delen. Evenementen zijn volop in ontwikkeling. Wat zijn de behoeften van de toekomstige generatie bezoekers?
(Engelstalig)