Primeur: Powernappen op de beursvloer

Bezoekers en exposanten van Aquatech Amsterdam konden van 31 oktober tot en met 3 november 2017 powernappen in de speciale 'Auping Powernapping Area'. Koninklijke Auping en RAI Amsterdam voorzien op deze manier in de toenemende behoefte aan een rustmoment tijdens evenementen.

Tijdens de 26e editie van Aquatech Amsterdam, de vakbeurs voor de watertechnologie-professional, konden bezoekers uit meer dan 160 landen gebruik maken van de Powernapping Area. In een afgeschermde slaapruimte was het mogelijk om uit te rusten en op te laden voor de rest van de beursdag. De powernap duurde twintig minuten; de perfecte duur om goed uit te rusten, maar niet in een te diepe slaap te komen.

Maurits van der Sluis COO van RAI Amsterdam, ziet veel toegevoegde waarde voor een 'Powernapping Area' op de beursvloer: "De fysieke ontmoeting is de meest intensieve en waardevolle vorm van communicatie. Beursdagen zijn vaak zeer intensief, voor zowel de standhouder als de bezoeker. Na een korte powernap ben je extra alert en neem je informatie beter op. Wij denken dan ook dat de 'Powernapping Area' bijdraagt aan een effectiever beursbezoek”.

Ine Stultjens, manager brand & communications bij Auping voegt toe: "Wij geloven dat een uitgeruste wereld, een betere en mooiere wereld is. Daarom is alles wat we doen gericht op het brengen van rust. Want wie goed geslapen heeft en uitgerust is, presteert en functioneert beter. Wij zijn ervan overtuigd dat een goede powernap ervoor zorgt dat bezoekers van de RAI het meeste uit het evenement halen."

De 'Auping Powernapping Area' tijdens Aquatech Amsterdam was een pilot. Als deze succesvol is, komen er ook tijdens andere beurzen in de RAI 'Powernapping Areas'.

Volg ons op

Nieuwste foto's

Bekijk alle foto's »

Nieuwste video

Bekijk alle video's »