PLMA ontvangt ambtsketting van Amsterdam RAI

Op dinsdag 19 en woensdag 20 mei 2015 staat RAI Amsterdam volledig in het teken van de internationale vakbeurs PLMA’s “World of Private Label”. PLMA is in ruim tien jaar tijd uitgegroeid tot één van de topevenementen in de RAI en factor van belang voor zakelijk toerisme in Amsterdam. Met de internationale marketingcampagne 'Be the mayor of the world's most compact metropolis' laat RAI Amsterdam de organisator van een internationaal evenement even 'burgemeester' van Amsterdam zijn. Op dinsdag 19 mei heeft Maurits van der Sluis, Directeur Convention Centre Commercie bij RAI Amsterdam de ambtsketting aan Brian Sharoff, PLMA’s President, overhandigd. Iedere schakel in de ambtsketting staat voor een onderscheidend element waarmee RAI Amsterdam organisatoren helpt bij het creëren van een succesvol evenement: Nederland, Amsterdam, bereikbaarheid, kennis & netwerk, ROI, flexibele configuratie, services, betekenisvolle ervaring, innovatie en duurzaamheid.

“RAI Amsterdam laat evenementen graag deel uitmaken van de stad en vice versa,” aldus Maurits van der Sluis, directeur Convention Centre Commercie bij RAI Amsterdam. “We ondersteunen organisatoren bij het behalen van hun doelen en het creëren van een betekenisvolle ervaring. Met de campagne wil RAI Amsterdam internationale organisatoren inspireren met de unieke mogelijkheden die Amsterdam en de RAI hen biedt. Met hun evenement zijn zij even de ‘burgemeester’ van Amsterdam. Ik vind het een eer dat ik de ambtsketting aan Brian Sharoff mag uitreiken”.

Het succes van PLMA
PLMA’s jaarlijkse internationale “World of Private Label” vakbeurs brengt retailers en producenten al 30 jaar samen om hen te ondersteunen bij het vinden van nieuwe producten, het leggen van nieuwe contacten en het ontdekken van nieuwe ideeën om zo het succes en de groei van hun private label-programma’s te stimuleren. Het marktaandeel van private labels is momenteel groter dan ooit tevoren. De toekomst belooft een verdere groei, aangezien retailers internationaal uitbreiden en een steeds grotere rol spelen in het marketen van zichzelf en de producten die zij verkopen.

PLMA’s “World of Private Label” 2015 biedt meer dan 4.200 stands, waaronder 56 nationale en regionale paviljoens. Met naar verwachting meer dan 12.000 bezoekers zet de groei van het evenement zich door. Om deze reden heeft de Amerikaanse organisator met een internationaal Council Office in Amsterdam besloten haar expositieoppervlakte dit jaar uit te breiden met een speciaal paviljoen.

Volg ons op

Nieuwste foto's

Bekijk alle foto's »

Nieuwste video

Bekijk alle video's »