• Gepubliceerd: woensdag, 08 november 2017

Interclean Amsterdam is terug

De merknaam Interclean Amsterdam, waaronder de bekendste schoonmaakbeurs ter wereld tussen 1967 – 1998 groot mee is geworden, is officieel terug. Met de aankondiging van RAI Amsterdam om de samenwerking met ISSA te beëindigen, zal ook het merk ISSA/INTERCLEAN verdwijnen.

"Het merk Interclean heeft een rijke historie waar we heel trots op zijn, en dat hebben we in het nieuwe logo weergegeven", vertelt director Rob den Hertog. "De nieuwe elementen symboliseren wie we zijn geworden en wat we vandaag zijn: de plek om geavanceerde reinigingstechnologieën te ontdekken, die professionals in de schoonmaakwereld zullen inspireren om te transformeren en te moderniseren. "

Met innovatieve producten en oplossingen voor de belangrijkste uitdagingen op het gebied van schoonmaken en hygiëne, brengen we professionals uit de gezondheidszorg, industriële, institutionele, retail- en horecabranche vanuit de hele wereld bij elkaar.

De introductie van een speciaal Healthcare Forum tijdens de show van 2018 onderstreept de ambitie van Interclean om gezondheidszorgdeskundigen van over de hele wereld aan te trekken en zo bewustzijn te creëren voor de positieve economische impact van schoonmaak in zorginstellingen.

De nieuwe zelfstandige koers van Interclean Amsterdam, zorgt voor een nog grotere betrokkenheid van partners en belanghebbenden. Door nog meer samenwerking kan RAI de kennis van de schoonmaakindustrie inzetten om het internationale bewustzijn voor schoonmaak- en hygiëne gerelateerde zaken verder te vergroten. De wereldwijde strategie is tweeledig; het uitbreiden naar nieuwe regio's over de hele wereld, met nieuwe evenementen die afgestemd zijn op de behoeften van de markt - evenals het blijven bedienen en versterken van de grote diversiteit binnen de professionele schoonmaaksector.

 "Met de overstap naar Interclean Amsterdam blijven we onze rol als middelpunt van innovatie binnen de professionele schoonmaakindustrie vervullen," zei Rob den Hertog, director Interclean. "We behouden onze wereldwijde focus, verbreden ons aanbod en gaan daar waar de industrie ons ook nodig heeft. De evenementen worden gemaakt voor professionals, door professionals."

Deel dit nieuws

Business Newsletter

Aanmelden »

Nieuwste video

Bekijk alle video's »