Huishoudbeursbezoekers prefereren fysieke aankopen boven online

55% geeft aan dat een fysieke aankoop meer plezier geeft dan winkelen via internet

Uit recent onderzoek onder de Huishoudbeursbezoekers blijkt dat 68% (veel) waarde hecht aan contact in een fysieke winkel. Het deskundig advies, het voelen, passen en de service zijn hier van belang. Tijdens de Huishoudbeurs die van 18 tot en met 26 februari plaatsvindt, kunnen de bezoekers weer terecht bij zo’n 350 winkels onder het dak van RAI Amsterdam.

Beursmanager van de Huishoudbeurs Nicole Babay-Mengerink: ‘Juist door het verdwijnen van winkels in de winkelstraten en het toenemende aanbod van online spelers, zal de Huishoudbeurs nu en in de toekomst een cruciale rol gaan spelen. Door een tijdelijk winkelcentrum te plaatsen voor 250.000 bezoekers, komt de online retailer in contact met hun (potentiële) klant en kan de klant het online platform offline ervaren waardoor er een prachtige wisselwerking ontstaat. De perfecte combinatie tussen online en offline is hiermee geboren!’

Ga voor meer informatie naar de website!

Volg ons op

Nieuwste foto's

Bekijk alle foto's »

Nieuwste video

Bekijk alle video's »