Customer journey exposanten


Hoe vergroot u de impact van uw merk tijdens evenementen?

De ervaring en de beleving in de marketingmix, het is een noodzaak geworden. Als een bedrijf haar doelgroep écht wil bereiken, wordt het daadwerkelijk, één op één ontmoeten van potentiële klanten, steeds belangrijker.

Vanaf het eerste idee om het medium beurs in te zetten tot en met het laatste klantcontact met opgedane leads: wat zijn de belangrijkste ijkpunten?

RAI Amsterdam heeft de customer journey van exposanten van beurzen in kaart gebracht. Deze journey geeft ook inspiratie voor het deelnemen aan andere evenementen.

Download »

Trendrapporten

The visitors journey

Hoe zorgt u er voor dat een zorgvuldig ingericht ook dat wat op de tekentafel is bedacht? Hoe optimaliseert u uw evenement voor bezoekers? Stap in de schoenen van uw bezoeker en loop met hem mee.

No shine without friction

Het zijn, op zijn zachtst gezegd, interessante tijden. Hoe beïnvloeden mondiale en lokale veranderingen de sector voor beurzen, congressen en eventmarketing? Waar zit de wrijving?
(Engelstalig)

Connected society

In deze tijd van smart phones en andere slimme mobiele apparaten is iedereen overal, snel en gemakkelijk in contact met elkaar. Technologie maakt het mogelijk alles en iedereen te verbinden - altijd.
(Engelstalig)

Future Proof

Evenementen zien er in 2017 anders uit, omdat de behoeft van mensen - en de manier waarop zij met elkaar in contact zijn - aan het veranderen is. Dankzij al onze (social) media staan we altijd met elkaar contact.
(Engelstalig)

Generation X and Y

Transparantie, eerlijke informatie en gevoel van exclusiviteit. Of toch liever co-creatie, en kennis delen. Evenementen zijn volop in ontwikkeling. Wat zijn de behoeften van de toekomstige generatie bezoekers?
(Engelstalig)