Office Manager Food & Beverage (Food Purchasing)

In brief

Type
Permanent

Department
Food & Beverage

Hours per week
40 hrs

Professional/intellectual level
Post-secondary vocational education

Salary indication (gross)
between € 2,678.00 and € 3,870.00 p.m.

You are responsible for the correct calculation and processing of the standard food range, off standard recipes, visitors catering and internal ranges. You are also responsible for the Food purchasing process and the administration for this.

This text is only available in Dutch

Ons aanbod


Wat je gaat doen

De dienst F&B is gericht op het in eigen beheer, onder eigen naam ontwikkelen van catering concepten en assortimenten voor onze (nationale en internationale events en het beheer van de portfolio onderaanneming, onderverdeeld in Organiser, Exhibitor en Visitor catering. Ook het bedrijfsrestaurant is in beheer van de dienst.

De werkzaamheden van de office manager Food & Beverage worden uitgevoerd binnen de afdeling Kitchen. De afdeling valt in de dienst F&B Operations, en de medewerker is verantwoordelijk voor het realiseren van alle inkoopbehoefte binnen de productgroep ‘food’ voor de afdeling Kitchen.

De Office manager F&B is tevens belast met het inzichtelijk maken van de financiële consequenties van alle standaard food assortimenten (banquet, Vica en intern). Als aanvragen niet binnen het standaard assortiment passen of afwijkingen vertonen, dienen de off-standaard aanvragen via een apart proces berekend en eventueel ingekocht te worden. Hiernaast is de Officemanager F&B verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de productlijsten, recepturen en inkoopprijzen in het daarvoor bestemd systeem zodat het juiste product kan worden besteld en verwerkt en de correcte doorbelasting kan worden uitgevoerd. Tevens is ben je de het contactpersoon binnen de klachtenprocedure HACCP en productaanpassingen in prijs en kwaliteit.


Dit breng je mee

Als Office manager F&B heb jij oog voor detail en kan jij zelfstandig te werk gaan. Je bent goed in het plannen en organiseren en weet oplossingen te vinden voor uitdagingen en draagt deze proactief voor.

Bovendien herken jij je in de volgende punten:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ruime ervaring in keukenprocessen; logistieke processen, bij voorkeur in de catering;
  • Kennis van en affiniteit met informatisering en planningsprocessen;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift.


Dit kan je van ons verwachten

  • Je salaris ligt tussen € 2.678,00 en € 3.870,00 afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een jaarcontract van 32/40 uur per week;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen met maar liefst 13 ADV dagen en een goede pensioenregeling;
  • Werklocatie is voornamelijk op de RAI, daar gebeurt de business.