Intern Customer strategy & marketing

In brief

Type
Internship

Departement
Organiser Services

Hours per week
32 - 40 hrs

Professional/intellectual level
Bachelor/Master

Internship compensation
€ 500.00 p.m.

A content hero who can help position the RAI brand, both online and offline.

This text is only available in Dutch

Ons aanbod


Wat je gaat doen

Customer Strategy & Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van RAI Amsterdam en richt zich op de drie commerciële doelgroepen van de RAI, de organisatoren, exposanten en bezoekers van evenementen. Het team werkt, over alle evenementmerken heen, aan het optimaliseren van de customer journey van deze doelgroepen.

  • Je ondersteunt de afdeling bij verschillende communicatietrajecten en (hopelijk binnenkort weer) relatie-evenementen.
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en uitrol van de bedrijfsstrategie, mvo-activiteiten en interne communicatie projecten.
  • Je houdt de social media kanalen, intranet en website van RAI Amsterdam up-to-date.
  • Je biedt algemene ondersteuning aan de afdeling Communicatie.


Dit breng je mee

  • Je doet een HBO óf WO studie in de richting van journalistiek, marketing, communicatie of media;
  • Je bent op zoek naar een meewerkstage;
  • Je bent gewoon goed met taal, Nederlands en het liefst ook Engels;
  • Je bent communicatief sterk en durft te vragen;
  • Je bent zelfstandig, nieuwsgierig en assertief.


Dit kan je van ons verwachten

  • Een unieke en inspirerende stageomgeving bij de grootste evenementenlocatie van Nederland!
  • Een stagevergoeding van € 500,00 en 2 vrije dagen per maand (op basis van 40 uur).
  • Gebruik van Laptop en mobiele telefoon.
  • Na je stage nog geen genoeg gekregen van de RAI? Er zijn doorgroeimogelijkheden!
  • Een enthousiast, collegiaal en betrokken team.
  • Ervaren begeleiding tijdens je stage.
  • Ruimte voor eigen ideeën en creativiteit en vrijheid en eigen verantwoordelijkheden binnen je stage.
  • Bouwen van een breed netwerk!