Algemeen

De letters RAI staan voor Rijwiel en Automobiel Industrie. ​
RAI Amsterdam werkt volgens enkele zakelijke principes, waarvan een: RAI Amsterdam is er voor iedereen. Hier zijn enkele voorwaarden aan verbonden. Alle activiteiten die vallen onder de Nederlandse wetgeving en geen bedreiging vormen voor de publieke orde, kunnen worden georganiseerd in de RAI. Dit onder voorwaarde van beschikbaarheid van hallen in de RAI en het verkrijgen van de juiste vergunning van de Gemeente Amsterdam.

Het huidige RAI Amsterdam complex aan de Zuidas is in 1961 geopend. Voor die tijd zetelde de RAI gedurende veertig jaar in een gebouw aan de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam (de 'Oude RAI').
In de beginjaren tot 1922 beschikte de RAI niet over een eigen expositiecentrum, maar werd het roemruchte - nu niet meer bestaande - Amsterdamse Paleis voor Volksvlijt gebruikt. De allereerste RAI tentoonstelling werd daar in 1895 georganiseerd. De RAI Vereniging, die deze beurs organiseerde, werd opgericht in 1893.​

In de agenda op de website van RAI Amsterdam is alle informatie te vinden over de komende evenementen.

Meer weten over de verhuurmogelijkheden van het RAI Tentoonstellings- en congrescentrum? De afdeling Business Development geeft graag een overzicht van de verhuur mogelijkheden. Contact opnemen kan via raimarketing@rai.nl of 020 549 17 22.
RAI Amsterdam heeft regelmatig vacatures voor uiteenlopende functies.
Meer informatie over vacatures »

RAI Amsterdam volgt als professionele beurs- en congresorganisatie vanzelfsprekend de maatschappelijke ontwikkelingen op de voet. Afdeling Safety & Security staat daarbij in nauw contact met de diverse bevoegde overheidsinstanties. RAI Amsterdam streeft naar een goede balans tussen veiligheid en gastvrijheid, zodat op een aangename manier RAI Amsterdam bezocht kan worden.

Ja, de scootmobiel mag mee naar binnen.

Ja, alleen bij beurzen georganiseerd door RAI Amsterdam indien in het bezit van een eigen rolstoel. Alleen de begeleider krijgt op vertoon van een invalidekaart een gratis toegangs/entreekaart voor begeleiders, verkrijgbaar bij de kassa van de RAI Amsterdam. Zelf moet er uiteraard een toegangs/entreekaart gekocht worden.

Uitzondering:
Wanneer er een rolstoel van RAI Amsterdam wordt geleend heeft de begeleider geen gratis toegang.

RAI Amsterdam is prima toegankelijk voor mindervaliden en rolstoel gebruikers. De gangpaden van de RAI Amsterdam zijn allemaal vlak en ruim opgezet. In het gebouw zijn liften en invalidentoiletten aanwezig. Mensen die in het bezit zijn van een officiële gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen zich melden bij de loge van de P7-parkeergarage, deze is te bereiken door de route P RAI 7 te volgen, van daar uit verwijzen wij naar de beste parkeerplaats. Ook met gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kost parkeren bij RAI Amsterdam € 18,00 (tijdens de Huishoudbeurs en Negenmaandenbeurs € 20,00) per 24 uur.

Het is mogelijk om via RAI Amsterdam een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar frontoffice@rai.nl met:

  • naam, adres en woonplaats
  • datum en dagdeel van het bezoek aan RAI Amsterdam
Een geldig legitimatiebewijs is vereist!

Tijdens grote publieksevenementen is het mogelijk om een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar frontoffice@rai.nl met de volgende gegevens:

  • naam, adres en woonplaats
  • datum en dagdeel van het bezoek aan RAI Amsterdam
Een geldig legitimatiebewijs is vereist!

Nee, in navolging van de Europese tabakswet is ook RAI Amsterdam per 1 juli 2008 rookvrij. Het rookverbod geldt in alle RAI-gebouwen, inclusief cateringlocaties en parkeergarages. Ook tijdens op- en afbouw is roken binnen niet meer toegestaan!

Voor rokers zijn buiten speciale rookzones gecreëerd. Houd er rekening mee dat wanneer buiten gerookt gaat worden, er een stempel bij de entrees gehaald moet worden zodat het beursgebouw weer betreden kan worden.

De overheid legt boetes op aan personen en organisaties die zich niet aan de wet houden. RAI Amsterdam is bij overtredingen dus strafbaar en zal boetes waar mogelijk doorbelasten aan organisaties of individuen. Om dit zo veel als mogelijk te voorkomen, zullen wij rokers actief attenderen op het rookbeleid. Daarnaast rekenen wij op ieders medewerking!

Dat mag. Houd er rekening mee dat er een stempel bij de entrees gehaald moet worden zodat het beursgebouw weer betreden kan worden.

In de RAI hangen 700 beeldschermen, het zogenaamde RAILive! systeem. Op deze beeldschermen worden hallen, zalen en evenementen weergegeven maar ook hoe laat het is en waar men zich in de RAI bevindt.

Tevens hangen op strategische plekken in de RAI plattegronden met een duidelijke legenda.

Jazeker, graag laten wij onze exposanten de standlocatie en het nieuwe gebouw zien voor de start van de beurs. We raden aan om, voor een eerste indruk, de plattegrond te bekijken.

In de entrees van het RAI complex treft u een pinautomaat/geldautomaat aan van de ABN AMRO Bank en de ING Bank. Bij de informatiebalies in de diverse entrees kan geïnformeerd worden naar de exacte locaties waar geld kan worden opgenomen.

TIP: pin van tevoren en voorkom lange wachtrijen bij de pinautomaat/geldautomaat.

Iets verloren? Wij plaatsen al onze gevonden voorwerpen online.

Kijk op iLost om te zien of het voorwerp gevonden is »

Staat het voorwerp na een week nog niet op onze website? Dan hebben wij het helaas niet gevonden.

Staat het verloren voorwerp er wel tussen? Geef dit dan snel aan!

Door het beantwoorden van een paar vragen, weten we zeker wie de eigenaar van het voorwerp is. Daarna is het eenvoudig: haal het gevonden voorwerp op of laat het thuisbezorgen.

Huisdieren zijn niet toegestaan in RAI Amsterdam. Assistentiehonden (hulphonden) zijn welkom, maar er gelden wel enkele afspraken. Neem hiervoor contact op met corcom@rai.nl.

Ja, dit kan in de Baby Care Lounge.

De Baby Care Lounge is voorzien van drie comfortabele zitplaatsen, een verschoonmeubel met twee aankleedkussens, een box, een koelkast en een wastafel met warm en koud water. De toegang tot de Baby Care Lounge wordt met sleutels beheerd en is van binnen af te sluiten met een cilinderslot. De sleutel is verkrijgbaar bij Receptie D op de begane grond van het Elicium entree D en dient na gebruik hier ook weer teruggebracht te worden.

In de voedingsruimtes is een magnetron aanwezig.

Ja er is een gebedsruimte. De gebedsruimte beschikt over een wasruimte en twee aparte cabines waar mensen van alle religies rustig kunnen bidden of mediteren. De gebedsruimte is altijd open en bereikbaar via Entree D op niveau -1. De twee cabines waarin mensen kunnen bidden en/of mediteren zijn, per cabine, afsluitbaar vanaf de binnenkant.

RAI Amsterdam biedt een grote hoeveelheid cateringmogelijkheden aan voor exposanten en bezoekers. Voor ieder wat wils, van Aziatisch tot Westers eten.

Verspreid over de hele beurscomplex zijn er cateringpunten aanwezig.

Overzicht van de cateringpunten »

De RAI beschikt over een publiek wifi netwerk in het congrescentrum van RAI Amsterdam. Dit netwerkt levert de basis verbindingsmogelijkheden. Het is per beurs of evenement verschillend of de organisatie de wifi mogelijkheden en het wifi netwerk heeft uitgebreid.

Ja, in het hele gebouw is airconditiong aanwezig.

Er zijn in totaal 4 ingangen, allen zijn te vinden op de plattegrond.

Ja, tegen betaling van € 1,50 kan een jas in de garderobe achterlaten worden.

In RAI Amsterdam zijn geen lockers/kluisjes aanwezig. Wel kan er gebruik worden gemaakt van onze garderobe.

Voor algemene vragen en vragen over toegangskaarten en registratie neem contact op met info@rai.nl.

Bereikbaarheid en parkeren

Zie de website voor de mogelijkheden per auto, taxi en openbaar vervoer.

Per tram en bus
Iedere 10 minuten onderhoudt tram 4 een dienst tussen het centrum van Amsterdam, Amsterdam CS, en de RAI (halte Europaplein). Vanaf NS-station Amsterdam Amstel is de RAI het best te bereiken met metrolijn 51 of bus 65. Metrolijn 51 heeft tevens verbinding met Amsterdam Centraal Station. Vanaf Amsterdam Sloterdijk is de RAI het best te bereiken met sneltram 50.

Per trein
NS-station RAI ligt op 300 meter van de RAI en heeft regelmatig verbinding met station Amsterdam-Duivendrecht, station Amsterdam-Amstel en station Schiphol, die zijn aangesloten op het internationale intercitynet. Meer informatie via de NS Reisplanner.

Per vliegtuig
Met de auto, trein, taxi of bus is het 15 minuten reizen van Schiphol Airport naar RAI Amsterdam. Op Schiphol.nl staat een overzicht van actuele vluchtinformatie, aansluitend vervoer naar de RAI en zakelijke faciliteiten op de luchthaven.

RAI Amsterdam ligt aan de ringweg A 10 (Afslag S109 RAI). Direct bij het naderen van Amsterdam via de autosnelweg A1 (Amersfoort/ Amsterdam), A2 (Utrecht/Amsterdam) of A4 (Den Haag/ Amsterdam) wordt de RAI aangegeven op de ANWB-borden. RAI Amsterdam ligt direct aan de ringweg (afslag 9). Vanaf de afslag is de route naar de parkeergarages aangegeven. Met navigatiesystemen kunt u navigeren naar: Europaplein 22, 1078 GZ Amsterdam. De 'P-RAI' borden zijn echter leidend.

  • Per auto/taxi: ± 15 minuten (kan langer duren tijdens de spits)
  • Per trein: 11 minuten vanaf NS Station Amsterdam RAI
  • Per auto/taxi: ± 10 minuten (kan langer duren tijdens de spits)
  • Per metro: ± 20 minuten vanaf NS Station RAI
  • Per tram: ± 25 minuten
  • naar Schiphol: ± € 35,00
  • naar het stadscentrum: ± € 18,00
  • naar het Centraal Station: ± € 22,00

Via RAI Hotel Services,  020 549 19 27 of  hotelservices@rai.nl, kan er tegen gunstige tarieven een hotelkamer geboekt worden.

Meer informatie »

Parkeren in en om het RAI gebouw kost € 18,00 (tijdens de Huishoudbeurs en Negenmaandenbeurs € 20,00) per 24 uur.

RAI Amsterdam beschikt over ruime parkeerfaciliteiten onder en rondom het gebouw. Daarbij bieden wij zo'n 30 elektrische oplaadpunten. Bij grote evenementen is de capaciteit niet altijd toereikend en worden ook verder afgelegen terreinen gebruikt. Dan worden voor het vervoer van en naar de RAI gratis en frequent rijdende pendelbussen ingezet. Er wordt verwezen naar deze terreinen via bebording op de openbare weg en/of politie.

Bezoekers van grote evenementen wordt geadviseerd om gebruik te maken van het openbaar vervoer. Van treinstation Amsterdam RAI is het 10 minuten lopen naar het RAI-gebouw.

Voor meer informatie kijk op www.9292ov.nl »

 

Bij het inrijden van de RAI parkeergarage wordt het kenteken van de auto gelezen door een camera. Betaal direct na aankomst bij de betaalautomaat het parkeergeld door het kenteken van uw auto in te voeren. Het is ook mogelijk om dit achteraf bij vertrek te doen.

De RAI hanteert één parkeertarief per 24 uur en u ontvangt geen uitrijkaart. Bij de uitgang wordt het kenteken opnieuw gelezen waarna de slagboom automatisch opent. Het is mogelijk om bij de betaalautomaat om een kwitantie te vragen, dit kan bij het betalen worden aangegeven.

Is er bij aankomst betaald voor het parkeren maar staat de auto toch langer dan 24 uur in de garage, dan is het mogelijk om bij de uitgang/slagboom bij te betalen met PIN of creditcard.

RAI Amsterdam beschikt over ruime parkeerfaciliteiten onder en rondom het gebouw. Echter, gezien het grote aantal bezoekers worden soms ook de parkeerterreinen aan de rand van Amsterdam ingezet. Volg de borden P-RAI. Vanaf de externe parkeerterreinen worden gratis pendelbussen ingezet naar de RAI.

Jazeker. Mensen die in het bezit zijn van een officiële Europese Gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen parkeren op speciale parkeerplekken. Deze plekken bevinden zich dicht bij de uitgang naar het complex. Mindervaliden betalen het reguliere RAI parkeertarief.

Nee, het is niet mogelijk om een mindervalide parkeerplek te boeken. De RAI beschikt over een aantal mindervaliden parkeerplekken, mochten deze al bezet zijn dan zal een parkeerwachter helpen een geschikte parkeerplek te vinden.

1,90 meter (P4 2,65 meter), bestuurders van voertuigen hoger dan 1.90 meter kunnen zich melden bij een verkeersbeambte.

Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplek per uur te reserveren. RAI Amsterdam hanteert alleen een dagtarief.

Ja. Indien er een parkeerplek geboekt en betaald is, is een parkeerplek gegarandeerd. Bij het inrijden van de garage of het werkterras krijgt wordt er een vrije plek toegewezen om te parkeren.

Nee, dit betekent niet automatisch dat er geen parkeerplekken meer zijn. Alleen dat er niet meer gereserveerd kan worden. Als er niet meer geparkeerd kan worden bij de RAI, dan wordt er verwezen naar een extern parkeerterrein. Dit wordt aangegeven op de toegangswegen rondom de RAI via tekstwagens en borden.

Ja. RAI Amsterdam adviseert om een parkeerplek vooruit te reserveren via de website, zodat de parkeerplek gegarandeerd is.

Betalen kan met iDEAL, VISA, MasterCard of American Express.

Tot het moment van binnenrijden kan de boeking gewijzigd worden. Dit kan op de website met de inloggegevens die per e-mail toegestuurd zijn bij het maken van uw boeking.

Ja, de boeking kan geannuleerd worden. Bij annulering volgt er geen restitutie.

De bestelling kan gewijzigd of geannuleerd worden tot 24 uur voor aankomst bij de RAI. Wijzigen is gratis. Bij annulering van de bestelling volgt er geen restitutie.

De voorwaarden zijn eenvoudig:

  • Alleen te reserveren met iDEAL, VISA, MasterCard of American Express
  • Reserveren kan alleen via parkeren.rai.nl
  • Uitrijden uit de garages kan met kenteken, barcode of pincode (beide afgedrukt op het parkeerticket)

Na reservering wordt er een e-mail met PDF-bestand toegestuurd. Dit PDF-bestand is de bevestiging, waarop de reserveringsperiode is aangegeven met het reserveringsnummer.

Deze bevestiging met parkeerticket(s) meenemen bij het in- en uitrijden van de RAI-garage.

Als er van tevoren een reservering is gemaakt, dan kan er altijd geparkeerd worden in de P1/2/3/4. Wel de bevestiging bij de hand houden.

Aangekomen bij de parkeerlocatie:

  1. Bij het inrijden "leest" de kaartlezer bij de slagboom het kenteken van de auto. Er wordt geen inrijkaart gegeven.

Bij terugkomst de volgende stappen volgen:

  1. Bij terugkomst niet naar de betaalautomaat gaan, er kan direct de garage uitgereden worden op basis van het kenteken.
  2. Werkt dit niet of is er niet gereserveer op basis van het kenteken. Toets dan uw pincode (of, scan dan de barcode) op de zuil bij de uitrit. De pincode is te vinden op de bevestigings PDF die per e-mail verstuurd is.
  3. Is er langer geparkeerd dan de gereserveerde periode, dan dient er voor de extra tijd bij de uitrit betaald te worden.

Er kan alleen geparkeerd worden in P1, P2, P3 en P4. Binnen deze garages is geen speciaal gedeelte gereserveerd.

Parkeren kan alleen in de P1, P2, P3 en P4 garage. Binnen deze garages is geen speciaal gedeelte gereserveerd.

Ja, er kan langer geparkeerd worden dan de periode die gereserveerd is. Houdt er rekening mee dat er extra kosten voor de dagen die er langer geparkeerd worden. Extra kosten kunnen bij de uitrit worden afgerekend met een betaalpas, VISA, MasterCard of American Express.

Er zit een buffertijd op de reserveringsperiode van 2 uur (zowel vooraf als achteraf).

Indien korter geparkeerd wordt dan de er gereserveerd is, is er geen recht op restitutie. Indien langer geparkeerd wordt dan gereserveerd, dient het verschil te worden betaald bij het uitrijden.

Dit is afhankelijk van het product dat gekocht wordt.
Als het wel kan, wordt dit in de productomschrijving vermeldt. Er kan dan gedurende de periode van de reservering, met het kenteken of met de barcode/pincode zo vaak als nodig, de parkeergarage in- en uitgereden worden. Dezelfde parkplek is echter niet gegarandeerd.

De parkeergarages van RAI Amsterdam zijn uitgerust met diverse camera's. Ook worden er regelmatig rondes gelopen door beveiliging. Parkeren is op eigen risico.
Zie hiervoor de Algemene Bezoekersvoorwaarden

Het kenteken wordt geregistreerd om de parkeertijd te berekenen. Er wordt namelijk geen parkeerticket uitgegeven bij het binnenrijden van de garage. Ook is het mogelijk om een reservering te maken via parkeren.rai.nl.

Zodra 1 van de toegangswegen naar de parkeergarages of -terreinen van RAI Amsterdam wordt betreden, wordt het kenteken geregistreerd in ons Parkeer Management Systeem. Zodra er een reservering gemaakt is via parkeren.rai.nl wordt het kenteken ook in ons systeem geregistreerd zodat het herkend wordt bij het in- en uitrijden van de garage.

Wanneer er gereserveerd is, worden de kentekengegevens uit ons systeem gehaald zodra deze niet meer nodig zijn voor de uitvoering en nazorg van de reservering.

De kentekengegevens staan in ons Parkeer Management Systeem tot het moment van uitrijden, tenzij sprake is van een reservering op kenteken in welk geval de kentekengegevens gebruikt worden voor de uitvoering en nazorg van de reservering. De gegevens worden niet gedeeld met partijen anders dan RAI Amsterdam, tenzij wij dit moeten doen op basis van een wettelijke verplichting. Er is geen koppeling met het RDW.

Nee, de kentekengegevens worden niet gedeeld met de belastingdienst of gecontroleerd door de RDW, tenzij RAI Amsterdam de gegevens moet verstrekken op basis van een wettelijke verplichting.

RAI Amsterdam verzamelt de persoonsgegevens die de klant invult op de personal data page, gegevens over zijn click- en surfgedrag en transacties via de website van RAI Amsterdam. RAI Amsterdam heeft de exclusieve beschikking over bovenstaande persoonsgegevens. De wettelijke voorschriften zoals vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door RAI Amsterdam nageleefd. De gegevens van de klant worden opgeslagen in een klantenbestand en gebruikt voor het afwikkelen van de bestelling of boeking, inclusief de klantenservice.

RAI Amsterdam gebruikt de gegevens ook om het click- en surfgedrag en de transacties van de klant te analyseren en daarmee klantprofielen op te stellen. Deze profielen worden door RAI Amsterdam gebruikt voor het vervolmaken van het assortiment aan producten en diensten op deze site en om de klant op maat gesneden aanbiedingen te kunnen doen uit het totale producten- en dienstenassortiment van RAI Amsterdam.

RAI Amsterdam kan op verzoek van derden binnen RAI Amsterdam marketingacties uitvoeren met de adresgegevens van de klant. Twaalf (12) maal per jaar kunnen de adresgegevens van de klant worden gebruikt voor een mailing waarbij alleen RAI Amsterdam de exclusieve toegang heeft tot de persoonsgegevens. Indien de klant bezwaren heeft tegen het verzamelen en analyseren van zijn gegevens voor het doen van op maat gesneden aanbiedingen door RAI Amsterdam kan de klant dit aan RAI Amsterdam laten weten via de link op de nieuwsbrief. In het geval de klant zijn gegevens wil verwijderen uit het klantenbestand kan de klant gebruik maken van het email adres parking@rai.nl.

RAI Amsterdam zal - behoudens in de gevallen waarin de wet daartoe verplicht - de persoonsgegevens van de klant niet zonder toestemming van de klant verstrekken aan andere personen of instanties buiten de RAI Amsterdam. RAI Amsterdam besteedt grote zorg aan de kwaliteit van het klantenbestand. Persoonsgegevens worden regelmatig op hun juistheid gecontroleerd en oude, niet meer relevante gegevens worden regelmatig verwijderd.

De klant kan zijn eigen persoonsgegevens direct corrigeren op de personal data page. Voor vragen of klachten kan de klant zich wenden tot parking@rai.nl. Op verzoek van de klant verstrekt RAI Amsterdam een overzicht van de gegevens die over de klant in het klantenbestand zijn opgenomen.

Neem dan contact met ons op via raiparking@rai.nl

RAI Theater

Online kaartverkoop voor voorstellingen in het RAI »

Betalen kan met creditcard of via iDeal. Ook kunnen kaarten aan de kassa gekocht worden.

Kaarten voor beurzen zijn online te koop op de website van de betreffende beurs of direct aan de kassa.

Kaarten kunnen vanaf minimaal één uur voor aanvang van de voorstelling opgehaald worden bij de theaterkassa. De kassa bevind zich in de lobby van het RAI theater.

Wanneer een evenement onverhoopt geannuleerd wordt kan met dit formulier terugstorting van toegangsgelden worden aangevraagd.

Is er een e-tickets via internet gekocht, neem dan contact op met Paylogic Customer Service 0900-PAYLOGIC (0900-72956442).

Te laat, dan is het afhankelijk van de voorstelling óf en wanneer de zaal betreden kan worden. Meld u dan bij een suppoost!

Om te voorkomen dat een late binnenkomst het gezelschap of overige bezoekers stoort, mag er alleen op onze aanwijzing de theaterzaal betreden worden. Mogelijk wordt er een andere plaats toegewezen om overlast te beperken.

Mocht een late binnenkomst dusdanig storend zijn voor de voorstelling, ter beoordeling van onze medewerkers, dan is toegang tot de zaal tot aan de pauze niet mogelijk. Bij sommige voorstellingen is er geen pauze, in dat geval kan de voorstelling helaas niet meer worden bijgewoond. Bovengenoemde geeft helaas geen recht op restitutie.

In de lobby van het theater kan er voor of na een voorstelling een drankje drinken. In het Grand Café van RAI Amsterdam is rondom voorstellingen ook het theaterrestaurant geopend. Daar kan er genoten worden van een special theatermenu, een borrel of een kopje koffie met wat lekkers.

Zie hier het theatermenu »

 

In de zaal is het niet toegestaan te eten of drinken. Er is wel de mogelijkheid om in de lobby vooraf, in de pauze of na afloop een drankje te drinken. Daarnaast is ons theaterrestaurant geopend voor en/of na een voorstelling. We serveren dan een speciaal theatermenu ».

Er zijn stoelverhogers aanwezig. Deze staan klaar bij de ingang van de zaal.

Een kindervoorstelling bezoeken?
Neem dan voor de zekerheid zelf een stoelverhoger uit de auto of een kussen mee. Wanneer er zoveel kleine kinderen zijn, kan het voorkomen dat stoelverhogers op zijn.

OP = OP

Mobiele telefoons kunnen overlast veroorzaken. Dus wij vragen u dringend om deze tijdens de voorstelling uit te zetten.

Het is niet toegestaan om foto-, film- of geluidsopnames te maken , tenzij er uitdrukkelijk toestemming is verleend door de productie.

Ja er zijn 8 rolstoelplaatsen in het theater. Het is wel noodzakelijk om bij de reservering te melden dat er een rolstoelplaats nodig is.

RAI Theater beschikt over rolstoelopritjes. Dit kan onder de rolstoel geplaatst worden zodat de rolstoel minder voorover hangt.

Het RAI Theater is uitstekend toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Naast rolstoelplaatsen, invalidenparkeerpaatsen en rolstoelopritjes zijn er goede voorzieningen voor mindervaliden.

Het RAI Theater beschikt over een inductielus. Het gehoortoestel moet op de ‘t’ gezet worden.

Heeft uw gehoorapparaat geen 't' stand, dan is het mogelijk apparatuur te lenen van RAI Theater. Informeer ernaar bij de receptie van ons theater. Houd er rekening mee dat u een geldig legitimatiebewijs moet kunnen overhandigen.

Amsterdam

Op deze website is allerlei informatie over Amsterdam te vinden.

In de directe omgeving van RAI Amsterdam bevinden zich diverse winkels, restaurants en supermarkten.

Meer informatie over restaurants in Amsterdam »