Uw bezoekers

Bezoekerswerving

RAI Amsterdam organiseert jaarlijks meer dan 25 nationale en internationale consumenten- en vakbeurzen. Zowel in RAI Amsterdam als in China, Amerika, Polen, India, Mexico en Turkije. Waar ook ter wereld, de nadruk ligt op het genereren en onderhouden van nieuwe en bestaande business voor onze exposanten, bezoekers, sponsoren en partners.
Door onze ervaringen met het organiseren van evenementen weten wij dat er veel komt kijken bij de organisatie ervan. Mede hierom hebben wij een aantal producten/diensten ontwikkeld om u voor een deel te ondersteunen bij het werven van de bezoekers van uw evenement. U kunt gebruik maken van onze database zodat u een groter bereik heeft van potentiële bezoekers. Zo kan uw evenement mee als advertentie in één van de nieuwsbrieven van de door ons georganiseerde (vak)beurzen/evenementen, kan er een partnermailing uit worden gestuurd en is er de mogelijkheid om onze database in te zetten voor een campagnemailing. 

Nieuwsbrief specifieke RAI beurs

Om uw evenement onder de aandacht te brengen bij potentiele bezoekers, kan het plaatsen van een advertentie in een nieuwsbrief van één van onze beurzen een uitkomst zijn. Nieuwsbrieven worden maandelijks verstuurd naar de doelgroep. Benieuwd naar het bereik per beurs en het profiel van de bezoekers? Klik hier voor een overzicht van de beurzen en evenementen. 

Partnermailing RAI Amsterdam

Een wervingsmail uitsturen vanuit uw eigen naam, op het databestand van één van onze beurstitels. Maandelijks worden er partnermailingen verstuurd. Heeft u al een kant-en-klare HTML mail klaarliggen? Deze kunnen wij direct doorzetten in ons systeem. Heeft u nog geen mailing klaarstaan en komt u tijd te kort? Geen probleem, wij kunnen ook de mailing zelf voor u verzorgen.